Telefonisch ook niet meer bereikbaar buiten openingstijden, ik ben dan namelijk niet aanwezig in het pakketpunt dus kan niet zien of uw pakket er ligt.

Midden in de nacht, in de vroege ochtend, tijdens de verzorging voor mijn moeder 3x daags en in de weekenden, neem ik de telefoon niet meer op voor klanten of onbekende nummers.

U kunt mij bellen maandag t/m vrijdag tussen 11-13 uur en weer tussen 16-20 uur, als ik dan niet opneem, is dat omdat ik met fysieke klanten bezig ben.

Ik bel u terug zodra ik het rustiger heb. 5x of meer, onophoudelijk bellen is niet leuk, en erg storend. Grote kans dat ik dan niet terugbel want dat zie ik als stalking!

Op mijn deur, website, en google maps staan mijn openingstijden vermeld. Wat de bedrijven DHL, DPD, ViaTim, Homerr, UPS en Budbee neerzetten, heb ik totaal geen grip op. Ik geef alles keurig op tijd bij hun aan, maar helaas word het niet zodanig verwerkt. Sommige bedrijven kunnen geen 2 openingstijden invoegen dus sta ik daar alleen op 16-20 uur. Ben al ruim 2,5 jaar in gevecht hierover, het is niet zo, dat ik hier niets aan probeer te veranderen/verbeteren.

Mijn deurbel staat ook fulltime uit omdat deze dag en nacht constant af ging. Nu klopt of ramt men op de deur, gaat gillen door brievenbus (vandaar dat deze ook dichtgeschroefd zit, mede vanwege brandgevaar bij mogelijk vuurwerk misbruik) of tegen een openstaande balkondeur aan de achterzijde van mijn woning, of gooit steentjes/takjes naar mijn huiskamer raam achter. Het is storend en lijdt af! Ook buren worden lastig gevallen en mijn DPD koeriers die de sleutel hebben van mijn bedrijfspand beneden, krijgen ook de volle laag.

Ik werk beneden, ik woon boven, dus als ik boven een lamp heb branden buiten openingstijden, ben ik gewoon thuis en werken de scanners ook niet. Zodoende kan ik u niet helpen en na bijna 3 jaar onophoudelijk geleuter buiten mijn werktijden, moet ik echt strenger gaan optreden!

Als ik OPEN ben, staat mijn deur open en staat er een bord buiten zodat mijn bedrijf zichtbaar is. Is de deur dicht maar staat er wel een bord? Dan ben ik even naar het toilet en wanneer ik weer fatsoenlijk ben, open ik de deur weer.

Omdat ik hier WOON boven mijn pakketpunt, betekent het niet dat ik 24/7 in bedrijf ben.

Veelal krijg ik respons: “Tja ik dacht ik bel even aan, weet wel dat je dicht bent, maar misschien maak je een uitzondering” , dat krijg je niet 1x per dag maar 30x op zijn minst.

“Tja ik zag je in je voortuin zitten, weet wel dat je gesloten bent en dat ik al meerdere dagen mijn pakket kon ophalen, maar ik was nu wel in de gelegenheid”, tja jammer joh, reeds ruim 10 weggestuurd al. En probeer zoveel als mogelijk NIET op mijn favoriete plekje te gaan zitten. Ik zie het als vrijheidsbeperking, dat meen ik echt.

In de Supermarkt of op straat achterna gezeten worden voor pakketjes, SERIEUS??? Tegenwoordig ga ik enkel naar buiten met oordopjes in en keiharde METAL muziek aan en weiger achterom te kijken. Er komt echt niet 1 klant achter mij aan per dag, het zijn er altijd meerdere.

Zo ken ik wel even doorgaan, hoe zou u het vinden om niet in uw eigen tuin, huis, supermarkt, wijk te kunnen verblijven/bewegen zonder dat u constant word benaderd voor een pakketje? Ik ben ook gewoon een mens hoor, geen pakketjes robot met een gouden anus die constant het gewenste pakket kan uitschijten op de door uw gewenste locatie?!

Als het pakket niet geleverd is, kan ik er ook verder niets aan doen, als het bij een ander pakketpunt is geleverd, kan ik ook niets doen, als u op een andere naam besteld dan die in uw ID staat, en ik deze daardoor niet vinden kan, is ook niet mijn schuld.

Bij gebruik van Nick-names, artiesten namen, enkel bedrijfsnamen zonder T.A.V. naam, afkortingen van namen etc. gaan de inkomende pakketten ook gewoon direct retour vanaf 1 juli, ik zoek mij eigen scheel en ik ben aansprakelijk voor de boetes bij verkeerd uitreiken, kwijtraken etc.

DPD en DHL pakketten blijven 7 dagen hier, dus constant terug komen omdat u geen mail heeft ontvangen dat het terug gestuurd is, wederom niet mijn schuld, en dan zal u een onderzoek moeten laten instellen bij de webwinkel als u geen refund heeft gehad.

UPS blijft 10 dagen liggen, Homerr 14 dagen en Budbee geen idee, dat verschilt per winkelketen.

Zodoende al deze maatregelen die ik dien te treffen, ook al bent u mijn allerfijnste en leukste klant… Ik kan dit niet meer toestaan. Excuses.

Tijdens openingstijden bereikbaar.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.